niedziela, 29 lipca 2012

Przebiegłem bieganie

       Dzisiaj ten dzień przejdzie dla mnie na pewno do historii, bo dzisiaj zrobiłem 36.321 km. Pokonałem swój rekord o 6.321 km. Jeszcze jedno coś - dzisiaj pobiłem 3 rekordy. Pierwszy to rekord dnia, czyli 36 km, pobity z grudnia 2011 i czerwca 2012 wynoszący 30 km. Drugi rekord dnia, czyli 86.753 km, pobity z pierwszego tygodnia listopada wynoszący 76 km. No i dzięki temu, że zrobiłem dzisiaj 36 km, to i jeszcze doszedł kolejny rekord - rekord miesiąca, czyli 268.468 km. Chociaż tutaj nie jest jeszcze do końca pewne, bo jak pójdę biegać we wtorek, to jeszcze dojdzie 12 km, ale w każdym bądź razie dzisiaj już rekord pewny jest. Teraz tylko oczekiwanie na to, czy we wtorek też pójdę. Zobaczymy.

1 komentarz :

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets