poniedziałek, 13 grudnia 2010

Grzybki


Oto kolejny mój rysunek z cyklu "Stachu ty się zajmij malowaniem!" Tym razem wyszło mi z tego jakieś coś, z czego wyrastają takie małe grzybki. Prawdopodobnie trujaki. Najpierw nie miało być grzybków, tylko było jakieś coś ale potem pomyślałem, że na takim czymś to przecież powinien rosnąć grzyb. I rośnie. 

Obrazek tym razem czarno-biały bo po pierwsze tak to chyba jednak wygląda lepiej i mniej kiczowato, a po drugie i tak pogubiłbym się w kolorowaniu.

3 komentarze :

  1. Ciekawe... Takie trochę bajkowe. ;) Nie wiem czemu, ale jak pierwszy raz na to spojrzałam to automatycznie nasunęła mi się myśl: Alicja w krainie czarów! Jakbym patrzyła na to z dołu. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. O! To dobrze jeśli moje rysunki skłaniają do myślenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczytuję Waszego bloga z zainteresowaniem :) Trafiłam tu szukając kalendarza InO w Pomorskim i tak sobie regularnie zaglądam.

    Bardzo podobają mi się Twoje rysunki! Aktualnie szukam kogoś, kto zaprojektowałby mi ciekawy ekslibris do mojej domowej biblioteczki - może miałbyś czas/ochotę? Jakby co to pisz proszę na: asia-nene@wp.pl

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets