wtorek, 21 września 2010

Tego jeszcze nie grali - DMP w Czersku!


Co to za skrót DMP? Dzisiaj Mam Pecha? Dawaj Moje Pączki? Dobij Mnie Proszę? Daj Mi Pistolet? Dzień dobry Misiu Ptysiu? Nic z tych rzeczy.

Już w ten weekend będziemy świadkami wielkiego wydarzenia bowiem w Czersku, naszej marszowej stolicy regionu, odbędą się (teraz będzie rozwiązanie skrótu DMP) Drużynowe Mistrzostwa Polski w Marszach na Orientację.

Rzecz jest na prawdę poważna bo do Czerska zjedzie się cała inowska Polska. Ślązaki czyli tzw berciki, toruńskie pierniki i pioruny, szczecińskie paprykarze, a także nasiąknięci jodem neptunowcy z pomorza. W tej całej brygadzie nie zabraknie tym razem ludzi z naszego środowiska. To że DMP odbywają się w Czersku jest dla nas wszystkich wspaniałą okazją do zetknięcia się z ogólnopolskimi normami. Także już w ten weekend poobracamy się w ogólnopolskim towarzystwie!

Drużyny z Borów Tucholskich są trzy:

LUKS Pol - gospodarze. Mocni goście.
UKS Włóczykij - czyli ekipa z Osieka. Równie mocni dodatkowo zasileni posiłkami z Gdańska.
PBT - czyli ekipa reprezentująca PBT, tak ogółem. Mieszanka bols można powiedzieć.

My jako wormsy drużyny nie daliśmy rady skleić. Nie mamy wystarczającej siły robaczej aby wystawić drużyny, o finansach już nie wspominając.
Pomimo tego małego robaczego akcentu nie zabraknie bowiem oto ja Dżeki będę reprezentował drużynę PBT. Dostałem powołanie.

Już teraz wiadomo, że czeka nas ogrom zabawy. 6 etapów, etapy dzienne jak i zarówno nocne. To jest aż 6 map! Coś czuje że będzie dużo combination i mieszanek bols. Ale my se poradzimy! Wariacje na trasach, w bazie. Nowi ludzie. Samo przebywanie w bazie będzie fajne. No i wiem, że przewidziane są dodatkowe atrakcje. Ja wiem o koncercie USB (chyba nie jest to już sekret, mam nadzieję).

No dobra, to do zobaczenia w piątek!
Hej świat!

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets