Kalendarz LATInO cały czas się tworzy, a tymczasem pojawił się informator pierwszej rundy tego pucharu. Wygląda na to że będzie to impreza jakiej dawno u nas nie było. Sporo kilosów plus kajaki na trasie TZ. Poniżej informator:
INFORMATOR
Impreza na Orientację MOCZARY`2010
I etap Letniego Pucharu na Orientację LATInO
1. Data i miejsce:
12-13. czerwca 2010. Stara Kiszewa
2. Organizator i zespół organizacyjny:
Kociewski Klub Turystyczny, ul. Południowa 60, Starogard Gd. Piotr Malowany (PInO 424), Paweł Adamiak, Rafał Tokarewicz.
3. Współorganizacja:
Gmina Stara Kiszewa, Zespół Kształcenia i Wychowania w Starej Kiszewie
4. Baza zawodów:
Zespół Kształcenia i Wychowania (szkoła) w Starej Kiszewie, ul. Tysiąclecia 25.
5. Forma:
Nocny marsz na orientację, (kategoria TZ: pieszo-wodny). Mapy pełne lub przekształcone w zależności od kategorii.
6. Kategorie:
kat. TP (początkujący) – zespoły 1 do 10 osób, długość trasy ok.10km, mapa pełna.
kat. TJ (juniorów) – zespoły 1 - 2 osobowe, osoby ur. w 1991r oraz młodsze, długość trasy ok.12km, mapa nieznacznie przekształcona.
kat. TH (harcerska) – zespoły zgłaszane zastępami harcerskimi, długość trasy ok.12km, mapa nieznacznie przekształcona z dodatkowymi zadaniami na trasie.
kat. TZ (zaawansowanych) – zespoły 2 osobowe, długość trasy ok.45 km, z czego ok.1/3 w formie wodnej(kajaki)
7. Zgłoszenia:
na adres: mieszko1313@op.pl zawierające: imię i nazwisko, kategorię trasy, nazwę zespołu i miejscowość, rok urodzenia (przy kat. TJ) w przypadku skorzystania z transportu organizatorów – koniecznie adres email i numer telefonu zespołu,
8. Opłata wpisowa:
kat. TP, TM, TH
10 zł / os. (przesłane do 8.VI.2010)
12 zł / os. (opłacone w terminie późniejszym)
8 zł / os. (przy zespołach 4-10 osób, przesłane do 8.VI.2010)
kat. TZ (pieszo-wodna)
45 zł / os. (przesłane do 8.VI.2010)
55 zł / os. (opłacone w terminie późniejszym)
dojazd transportem organizatorów (opłata do 8.VI) - patrz. pkt.10
wpisowe przesłane przekazem pocztowym na adres*: Kociewski Klub Turystyczny, ul. Południowa 60, 83-200 Starogard Gdański, z dopiskiem: kategorii, imienia i nazwiska lub nazwy zespołu, ewentualnie: dodatkowy transport z Kościerzyny / Zblewa
9. Świadczenia:
- mapa dla każdego uczestnika,
- puchary dla zwycięzców i dyplomy za III pierwsze miejsca,
- posiłek regeneracyjny na mecie,
- nocleg w warunkach turystycznych (należy mieć karimatę, śpiwór i obuwie zamienne)
- kajaki z wyposażeniem na trasie TZ,
10. Dojazd:
Możliwy będzie dojazd transportem organizatorów od strony Kościerzyny oraz Zblewa (też w drodze powrotnej) w zależności od zgłoszonego zapotrzebowania ze strony uczestników do dnia 8.VI. (na adres jak w zgłoszeniach). Przy zgłoszeniu chęci na transport organizatorów obowiązuje podanie nr tel i adresu email zgłaszającego zespołu. Planowane podstawienie transportu organizatorów: z Kościerzyny o g.17.00 (dworzec PKS), koszt 8 zł w jedną stronę. ze Zblewa o g.18.00 (stacja PKP), koszt 5 zł. w jedną stronę. Możliwe są niewielkie modyfikacje harmonogramu dojazdu po uzgodnieniu z organizatorem imprezy.
11. Zasady rozgrywania:
Impreza będzie rozgrywana wg „Zasady punktacji i współ-zawodnictwa w turystycznych Imprezach na Orientację PTTK” Odstępstwa od regulaminu PTTK będą dotyczyły:
a)punktacji dodatniej:
-potwierdzenie właściwego PK +100pkt
-potwierdzenie PS +60pkt
-potwierdzenie PK z LOP, obs. lub zadania lok. +80pkt
-potwierdzenia PS z LOP, obs. lub zadania lok. +40pkt
-brak potwierdzenia właściwego PK 0pkt
-wykonanie zadania dodatkowego +80pkt
-niepełne wykonanie zadania dodatkowego +40pkt
b) poprawnej interpretacji mapy, czyli przypisania oznaczenia PK z mapy do właściwego kodu lampionu w terenie:
- niewłaściwy opis polegający na błędnym przypisaniu oznaczenia z mapy do danego kodu lampionu będzie traktowany jako punkt mylny (PM), czyli: -30pkt & 0pkt = -30pkt,
- brak opisu z mapy przy wpisie kodu lampionu z trasy traktuje się jako punkt mylny (PM) z brakiem właściwego PK, czyli: -30pkt & 0pkt = -30pkt,
- punkt mylny uznaje się w ciągu poprawek punktu kontrolnego,
c) dopuszczalne jest krótkotrwałe rozdzielenie zespołu na etapie wodnym w sytuacji PK zlokalizowanych na lądzie,
d) pomija się w sędziowaniu inne bzdurki, np. wolną kratkę na przedostatnim miejscu gdy jest pełny poprawny ciąg potwierdzeń
12. Ramowy program imprezy:
sobota (12.VI.2010)
od 16.00 przyjmowanie uczestników
18.40 - 18.55 rozpoczęcie i odprawa techniczna
19.00 godzina „0”
niedziela (13.VI.2010)
11.00 ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy
13. Postanowienia końcowe:
- w bazie imprezy obowiązuje poruszanie się w obuwiu zamiennym,
- na trasie obowiązuje posiadanie kompasu i latarki, dodatkowo na trasie TZ co najmniej jedna latarka typu „czołówka” w zespole,
- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- zawodnicy startują na własną odpowiedzialność,
- uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich oraz rzeczy zaginione organizator nie odpowiada,
- zastrzega się możliwość odwołania dodatkowego transportu (pkt.9) w sytuacji zbyt małej ilości chętnych, w takiej sytuacji zwrócona zostanie wcześniej uiszczona opłata za transport,
- uczestnicy którzy nie dotrą na imprezę tracą prawo zwrotu wpisowego,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
* - w miarę możliwości przed 8.VI.2010 podane jeszcze będzie
nr konta bankowego dla wpisowego, do uzyskania pod adresem mieszko1313@op.pl
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)