środa, 26 czerwca 2013

Wir fahren nach Berlin!


W ten piątek ruszamy w świat! I to w końcu gdzieś poza granicę naszej ojczyzny! Bo w tym roku jeszcze nie  mieliśmy okazji ruszyć się nigdzie dalej. Nie było jakoś okazji więc sami sobie taką okazję teraz stwarzamy i jedziemy na najbliższy weekend to stolicy naszych zachodnich sąsiadów - jedziemy do Berlina!

Pomysł na taki wyjazd zrodził się jakoś podczas naszego spontanicznego wypadu do stolicy Polski. Wtedy jak byliśmy w Warszawie, wykalkulowaliśmy że ej, przecież taki wyjazd to jest coś na naszą kieszeń. Możemy jechać nawet wormsowozem, naszym (nie)zawodnym gazownikiem na pełnym gazie! Może nie na długo ale weekend w zupełności nam starczy żeby fajnie się wyszaleć! Potem chyba jakoś sami nie byliśmy do końca pewni czy jechać ale Zidek skutecznie nas zgermanizował i oto, już za kilkanaście godzin tak na prawdę, wormsy ruszą na podbój Berlinu!

Znacie może jakieś fajne, ciekawe miejsca, które warto tam odwiedzić i zobaczyć? Albo po prostu jakieś tanie miejsca lub tanie noclegi?

Nie wiemy jeszcze gdzie będziemy spali i jak my to wyczarujemy ale już nasza w tym głowa. Już kiedyś spało się pod mostem, w krzakach w parku czy na rondzie więc już żaden nocleg nam nie straszny. 

No to aufwiedersien Sie Bitte!

3 komentarze :

  1. ze spaniem na dziko w centrum, gdzie pewnie najwięcej czasu spędzicie może być trudno
    Niemcy mocno pilnują porządku i jest duże prawdopodobieństwo, że policja/sm zbudzi
    kary może od razu nie wlepią (choć teraz jest możliwość ściągnięcia kasy), ale potem trudno się już wyspać
    można szukać squota, ale jeśli to ma trwać godziny, to nie ma sensu
    wyjściem jest zamelinowanie samochodu w jakiejś spokojnej okolicy na przedmieściach blisko metra/busu
    jak wrócicie (pewnie około świtu) będzie pewnie najłatwiej, a gdyby co, to jest auto którym szybko można się dalej wycofać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak chyba zrobimy, że zostawimy samochód gdzieś na przedmieściach blisko metra/busu. Bo spanie gdzieś tam po kątach to nie ma sensu raczej tym razem, zresztą nawet się na to nie nastawiamy.

      Usuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets