niedziela, 17 lutego 2013

Zimowa Pełnia 13 - regulamin



Impreza na Orientację ZIMOWA PEŁNIA`13
II etap Pucharu Starogardzkiego w InO, edycja 2013
I etap Pucharu Województwa Pomorskiego TZ, edycja 2013

Regulamin w rozwinięciu.



1. Data i miejsce:  22 - 23. lutego 2013. Sumin k/ Starogardu Gd.
2. Organizatorzy: Kociewski Klub Turystyczny, ul. Południowa 60, Starogard Gd.
Urząd Gminy Starogard Gdański
3. Baza zawodów: świetlica wiejska w Suminie (przy remizie OSP)
4. Dojazd ze Starogardu:  PKS Starogard Gd., linia nr 107
dojazd piątek: 20:45 (dworzec PKS/PKP)
20:47 (ul. Jagiełły rondo)
20:52 (ul. Zblewska PSP nr 1)
 21:04 (Sumin)
powrót sobota: 07:22 (Sumin)  (Stg)
5. Forma: Nocny marsz na orientację. Mapy przekształcone w zależności od kategorii.
6. Kategorie:
kat. zaawansowanych (TZ PWP) – zespoły 1 - 2 osób, ok. 12km, mapa przekształcona,
kat. młodzieżowa (TJ+TM) – zespoły 1 - 3 osób, ok. 6km, osoby ur.1994 i młodsze, mapa nieznacznie przekształcona,
kat. początkujących (TP) – zespoły 1 - 5 osób, ok. 4km, mapa nieznacznie przekształcona.
Na życzenie jest możliwość wystartowania w zespołach innych niż przewidziane w formule poza klasyfikacją. Obowiązuje takie samo wpisowe.
7. Zgłoszenia:
termin: terminy patrz  pkt. 8 (Opłata wpisowa)
na adres: mieszko1313@op.pl, lub sms na tel: 506-90-80-42
zawierające: 1. imię nazwisko, 2. rok urodzenia, 3. miejscowość, 4. kategoria, 5. szkoła lub inna organizacja zgłaszająca.
6. w przypadku osób dojeżdżających PKSem o godz. 21:04 proszę o zaznaczenie w zgłoszeniu.
8. Opłata wpisowa: (płatna na starcie)
  8zł / osoba - dla zgłoszonych do 18.02.2013 do godz.12:00 - gwarancja dyplomu (termin 1)
  8zł / osoba - dla zgłoszonych do 20.02.2013 (termin 2)
12zł / osoba - dla zgłoszonych po 20.02.2013 (termin 3)
zniżka rodzinna - 50% opłaty dla 3-iej i dalszej osoby z jednej rodziny
dla osób uczestniczących w szkoleniu: opłata w koszcie szkolenia
zgłoszenie po terminie nie gwarantuje wszystkich świadczeń (zwł. pod wzgl. ilości map)
9. Świadczenia:
- mapa dla każdego uczestnika zgłoszonego w terminie (zgłoszeni w 3 terminie: 1 drużyna = 1 mapa),
- koszulka A4 na życzenie,
- coś na ząb na mecie + ciepła herbata,
- dyplomy (gwarantowane dla zgłoszonych w 1 terminie) i uścisk ręki kierownika imprezy dla zwycięzców,
- nagrody losowane wśród uczestników będących na zakończeniu,
- nocleg w warunkach turystycznych (Uwaga: należy mieć śpiwór, karimatę, zamienne obuwie)
10. Ramowy program imprezy:
piątek (22.02.2013)
18:00 - 20:00 szkolenie: „Wprowadzenie Imprez na Orientację w szkołach i środowiskach lokalnych” (odrębne zgłoszenia)
  od 20:00 przyjmowanie uczestników - zapisy
20:40 rozpoczęcie imprezy, odprawa techniczna
21:00 godzina „0”, w pierwszej kolejności wypuszczane trasy TZ
sobota (23.02.2013)
6:00 podanie wyników nieoficjalnych
6:40 ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy
11. Skrócone zasady rozgrywania:
- potwierdzenie właściwego PK (punkt kontrolny) +100pkt - brak potwierdzenia właściwego PK 0pkt
- potwierdzenie PS (punkt stowarzyszony)  +60pkt - wykonanie zadania dodatkowego +80pkt
- potwierdzenie PK z LOP, obs. lub zadania lok.  +80pkt - zły opis lub brak opisu -50pkt
- potwierdzenia PS z LOP, obs. lub zadania lok.  +50pkt - punkt mylny uznaje się w ciągu poprawek punktu kontrolnego
Nie obowiązuje par. V.5. „Zasady punktacji i współzawodnictwa w turystycznych Imprezach na Orientację PTTK”. W przypadku BPK punkt zostaje
anulowany na trasie. W pozostałym zakresie będą obowiązywały „Zasady punktacji i współzawodnictwa w turystycznych Imprezach na Orientację PTTK”.
12. Postanowienia końcowe:
- w bazie imprezy obowiązuje posiadanie obuwia zamiennego i śpiwora,
- na trasie obowiązuje posiadanie kompasu i latarki,
- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich oraz rzeczy zaginione organizator nie odpowiada,
- organizator zastrzega sobie rozstawienie uczestników na trasy z wolnymi miejscami w przypadku wielu uczestników zgłoszonych po terminie,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
INFO:  www.facebook.com/Kociewskiklubturystyczny

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets