wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie biegania - grudzień

Skończył się rok 2012 i zarazem ostatni miesiąc w roku, czyli mowa o grudniu. Grudzień był miesiącem podtrzymania formy oraz swego rodzaju odpoczynkiem, dlatego w tym miesiącu mamy tak mało km. No i jeśli chodzi o grudzień to zarówno ja i Dżeki jak i Krzysiek mamy mało km.


A więc tak Dżeki w grudniu przebiegł 57.1 km, ja przebiegłem 124.707 km. Natomiast Krzysiek miał tych km 171, no i pomimo iż każdy ma z nas mniej, to Krzysiek jest najlepszy. Do Krzyśka statystyk dodam jeszcze 232 km marszu, które są zasługą jego długich wymarszy w różne miejsca.
A więc jeśli chodzi o grudzień, to jest to miesiąc, gdzie jest bardzo mało biegania. Rok 2013 będzie dla mnie bardzo ciężki - będzie więcej km zarówno w tygodniu, w miesiącu jak i w roku. W roku 2013 będę brał udział w tych oto biegach:
- dwa półmaratony (w jednym z nich po raz 3 - XXXIII Półmaraton Gochów, oraz XIV Półmaraton Żywiecki dookoła Jeziora Żywieckiego(po raz pierwszy).
- 6 maratonów (w dwóch z nich po raz drugi - Maraton Solidarności oraz Poznań Maraton, który będzie jednym z pięciu maratonów zaliczanych do Korony Maratonów Polskich, którą zamierzam zdobyć w jednym roku).
- 4 ultra maratony (jednym z będzie ultra maraton na 215 km, czyli będzie to pierwszy bieg ogółem oraz pierwszy bieg, gdzie będę mógł wystartować pierwszy w debiutanckiej imprezie, drugi to bieg na 100 km, 3 to bieg na 70 km, który będzie przebiegał na granicy Tatr oraz czwarty bieg, to będzie jedyny bieg, który będzie biegiem ulicznym na 174 km).
- 1 marsz na 100 km, czyli Pieszy Maraton na Orientację - Kierat.
- 4 biegi na 10 km (3 z nich w Gdyni, gdzie mam swoje rekordy na tę odległość oraz 1 bieg, na którym był mój pierwszy w życiu rekord na 10 km). A więc tak wyglądać będzie mój kalendarz imprez. Natomiast jeśli chodzi jeszcze o wariatów Krzyska i Dżekiego, to ten pierwszy gość ma zamiar wygrać Harpagana! Dżeki natomiast spróbuje wystartować na pierwszym w swoim życiu półmaratonie. Nic tylko życzyć sukcesów. A rok 2013 będzie mam nadzieję - bardzo udanym!


0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets