niedziela, 9 grudnia 2012

2500 km - przekroczone!

Dzisiaj (tj 09.12.2012) przekroczyłem odległość w tym roku 2500 km. Cel został osiągnięty. Nie spodziewałem się, że tak to dobrze pójdzie.

Spodziewałem się, że to będzie ciężki rok. nie ukrywam jednak, że taki był, bo na prawdę było ciężko to wszystko osiągnąć. Jestem bardzo zadowolony z tego wyniku, tym bardziej, że to było dopiero w grudniu, kiedy forma jest bliska zeru. Jest super luz i już. W kolejnym roku plany to 3500 km, oraz kilka pięćdziesięciu kilometrówek no i ultra maraton, który będzie moim sprawdzianem, czy nadaję się do ultra, czy też nie. Już śmiało i tak mogę powiedzieć, że tak, chociaż po dzisiejszym dniu to byłoby inaczej, bo biegałem tylko 13.7 km. A więc rok 2013 szykuje się naprawdę ciężko, bo jeszcze w planach kilka maratonów z 7 albo 8!
Zależy od tego gdzie i kiedy będę startował. Zresztą szczegóły planów na rok 2013 poznacie w planach na rok 2013.


bieganie

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets