niedziela, 28 października 2012

Listopadowe InO - regulamin | Uwaga! Zmiana terminu!


Sezon marszowy zbliża się ku końcowi. Przed nami jeszcze tylko Szago i Darżlub z takich większych imprez.  Jeszcze może po drodze będą jakieś mniejsze. A gdyby komuś ciągle było mało to 17 24 listopada będzie kolejna okazja żeby zaszaleć z kompasem w ręku. Tego dnia odbędzie się marsz organizowany przez Piotrka Nowaka oraz Sylwestra Gornowicza w Będźmierowicach. Regulamin imprezy niżej a tutaj jest wydarzenie na facebooku. Zapowiada się fajna impreza. No i fajna okazja do połażenia po lesie, potrenowania przed samym Darżlubem. Tylko mapa, kompas i las czyli to co leśne dziadki lubią najbardziej.


REGULAMIN „Listopadowe InO”

1.Organizator:
-Nowak Piotr
-Sylwester Gornowicz

2. Kierownik Zawodów: Sylwester Gornowicz

3. Sędzia główny: Piotr Nowak

4. Graficy, kreślenie: Piotr Nowak

5. Miejsce: Będźmierowice i okolice

6. Baza: Remiza Strażacka w Będźmierowicach

7. Dotarcie: Pieszo, rowerem, samochodem

8. Kategorie: TD (drużynowa 1-5 osób )
                  TZ (zaawansowana 1-2 osoby)

      9. Etapy: jeden etap dzienny
   
  10. Długość trasy: kategoria TD 7,5 km w linii prostej
                                kategoria TZ 11 km w linii prostej

11. Punktacja zgodna ze standardami PTTK.

12. Mapy: Kategoria TD mapa cała.
                 Kategoria TZ mapa przekształcona.

13. Teren: różny miejscami podmokły( zalecane dodatkowe obuwie na przebranie ; ) )

14. Wpisowe: Zgłoszeni do 15 22 listopada do godz 20.00 – 5 zł
                       Zgłoszeni po 15 22 listopada – 8 zł

15. Zgłoszenia przyjmowane na telefon tylko i wyłącznie smsem na nr 511562674  lub e-mail: piotreknowak50@wp.pl
Zgłoszenie powinno zawierać Imię i Nazwisko uczestników, kategorię startową oraz  nazwę drużyny.

Każda drużyna powinna posiadać kompas oraz coś do pisania. Linijka też się przyda.

16. Świadczenia: mapy dla każdego ( w Kategorii TD 3 mapy na drużynę)
 Coś na ząb
 Puchar dla najszybszej drużyny w TD i TZ, dyplomy dla 3 pierwszych miejsc.
W przypadku gdy drużyny zdobędą taką samą ilość punktów, miejsca będą ex aequo                                                                                        
 Inne nieujawnione.



17. Harmonogram Imprezy:

07:00 – 8:00 – przyjmowanie uczestników

08:10 –  oficjalne rozpoczęcie imprezy

08:30 –  godzina „0”

16:15 –  zamknięcie mety

16:30 –  Ogłoszenie wyników i oficjalne zakończenie imprezy.

Godziny mogą ulec zmianie

18. Postanowienia końcowe:

-Zawody odbędą się bez względu na pogodę,
-Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie
-Za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich oraz rzeczy zaginione organizator nie odpowiada.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets