sobota, 4 sierpnia 2012

Florian Chojnice

  Z racji tej, że 3 dni temu zacząłem biegać z nowym kolegą, to jeszcze na dodatek zachęcił mnie, żebym się zapisał do klubu biegowego - Florian Chojnice. Z początku mnie to zdziwiło, że ja bym miał w klubie biegać. Przecież jestem za słaby w bieganiu i wolę biegać tak jak biegam. Jednak do zrozumienia doszło wtedy, gdy mnie uświadomił, że biegając w klubie mam nowe możliwości w bieganiu - mogę za całkiem małe pieniądze brać udział w zawodach za granicą, będę miał strój klubowy. Za cały rok płacę małe pieniążki za uczestnictwo w klubie. No i spotkania na początku oraz końcu sezonu z pozostałymi członkami klubu. A wszystko po to by było lepiej. Po prostu będę miał wsparcie w treningach, bo nowy kolega będzie mi nowe treningi pokazywał. Mam nadzieję, że będzie wspaniale i na pewno nie pożałuję, ale przeciwnie - będę zadowolony.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets