środa, 8 lutego 2012

Zimowa Pełnia '2012 - regulamin


Impreza na Orientację ZIMOWA PEŁNIA`2012

II etap Pucharu Starogardzkiego w InO, edycja 2012
II etap Pucharu Wojeództwa Pomorskiego TZ, edycja 2012
1. Data i miejsce:
                10-11. lutego 2012. Koteże k/Starogardu Gd.

2. Organizatorzy: Kociewski Klub Turystyczny, ul. Południowa 60, Starogard Gd.
Urząd Gminy Starogard Gdański

3. Baza zawodów: świetlica wiejska w Koteżach, ul. Wróbleskiego 5

4. Dojazd ze Starogardu:                    MZK Starogard Gd., linia nr 12
odjazd: 18.10 (dworzec PKP)                                                (18.18) rynek                                                                         (18.22) Lubichowska/Armi Krajowej                                                                (18.32) Koteże
PKS Starogard Gd., linia nr 406 (tylko do Koteże skrzyżowanie, dojście ok.1,5km)
odjazd: 19.10 (dworzec PKS)                                                (19.14) Jagiełły                                                      (19.16) Niepodległości                                                                                                                                                        (19.22) Koteże skrz.

5. Forma:
                Nocny marsz na orientację. Mapy przekształcone w zależności od kategorii.

6. Kategorie:
kat. zaawansowanych (TZ PWP)                          – zespoły 1 - 2 osób, mapa przekształcona, ok. 15km,         
kat. młodziezowa (TJ+TM)                                                    – zespoły 1 - 2 osób, osoby ur.1993 i młodsze, mapa nieznacznie przekształcona, ok. 12km,
kat. początkujących (TP)                                                                       – zespoły 1 – 5 osób, mapa nieznacznie przekształcona, ok. 10km.
Na życzenie jest możliwość wystartowania w zespołach innych niż przewidziane w formule zawodów poza klasyfikacją. Obowiązuje takie samo wpisowe.

7. Zgłoszenia:
                do dnia:                                                  08.II.2012.             
na adres:                                            mieszko1313@op.pl, lub sms na tel: 506-90-80-42
zawierające:                        imię nazwisko, kategoria, szkoła lub inna organizacja zgłaszająca.

8. Opłata wpisowa:
8zł / osoba,                                         dla zgłoszonych do 08.II.2011, płatne na starcie
12zł / osoba,                       dla zgłoszonych po 08.II.2011, płatne na starcie
zgłoszenie po terminie nie gwarantuje wszystkich świadczeń (zwł. pod wzgl ilości map)

9. Świadczenia:
                - mapa dla każdego uczestnika,
- coś na ząb na mecie + ciepła herbata,            
- dyplomy i uścisk ręki kierownika imprezy dla zwycięzców,
- nagrody losowane wśród uczestników będących na zakończeniu,
- nocleg w warunkach turystycznych (Uwaga: nocleg w wersji hard ścisk gwarantowany jest dla pierwszych zgłoszonych 60 osób)

10. Zasady rozgrywania:
- potwierdzenie właściwego PK (punkt kontrolny)              +100pkt
- potwierdzenie PS (punkt stowarzyszony)                                                         +60pkt
- potwierdzenie PK z LOP, obs. lub zadania lok.                  +80pkt
- potwierdzenia PS z LOP, obs. lub zadania lok.                  +50pkt
- brak potwierdzenia właściwego PK                                                                                      0pkt
- wykonanie zadania dodatkowego                                                                                                    +80pkt
- zły opis lub brak opisu                                                                                                                                                                      -50pkt
- punkt mylny uznaje się w ciągu poprawek punktu kontrolnego
Nie obowiązuje par. V.5. „Zasady punktacji i współzawodnictwa w turystycznych Imprezach na Orientację PTTK”. W przypadku BPK punkt zostaje anulowany na trasie. W pozostałym zakresie będą obowiązywały „Zasady punktacji i współzawodnictwa w turystycznych Imprezach na Orientację PTTK”.

11. Ramowy program imprezy:
piątek (10.II.2012)
   od 18.30                              przyjmowanie uczestników w bazie zawodów
                                19.30                      rozpoczęcie imprezy i odprawa techniczna
                               20.00                      godzina „0”
sobota (11.II.2011)
                               6.00                                        podanie wyników nieoficjalnych
                               7.30                                        ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy

12. Postanowienia końcowe:
- w bazie imprezy obowiązuje posiadanie obuwia zamiennego i śpiwora,
- na trasie obowiązuje posiadanie kompasu i latarki,
- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich oraz rzeczy zaginione organizator nie odpowiada,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

http://www.facebook.com/pages/Kociewski-Klub-Turystyczny/101565073257186

3 komentarze :

  1. FAJNIE TYLKO SZKODA ŻE NA 2 DNI PRZED ZAWODAMI.........

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę przesłać mi swój mejl (na: mieszko1313@op.pl), to będziesz otrzymywał info o każdej imprezie KKT z odpowiednim wyprzedzeniem oraz kalendarz imprez na cały rok.

    tymczasem gratuluję zwycięzcom
    w kat TZ: Piotrowi i Jakubowi Kaczyńskim,
    a w kat TM/J: Damianowi Fergonowi
    pzdr
    malo (org.Zimowej Pełni)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można znaleźć wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets