niedziela, 22 stycznia 2012

Plany na rok 2012

Każdy rok mija jak z procy. Z każdym kończącym się rokiem, zaczyna się nowy. No i właśnie większość z nas zakłada sobie różne postanowienia na nowy rok. A więc żeby to wszystko miało jakiś sens, to przejdźmy do planów na obecny rok:
Marsze - to tutaj planujemy brać udział w jakichkolwiek marszach, nawet jeżeli to będzie kilka marszy. Mamy zamiar z Dżekim wziąć udział na wiosnę w Harpaganie, może w końcu się wybierzemy, bo już planowaliśmy na jesień i nici z tego. Może tym razem tak.

Wariacje - tego chyba nie trzeba planować, bo to się trzyma u nas od długiego czasu i nie zamierzamy z tego rezygnować.

Koncerty - mamy zamiar brać udział w jak największej ilości koncertów, ale czy to się uda, zależy od kasy. Ten rok może być ciekawy, tym bardziej, że będą nowe płyty i fajne zespoły. Ciekawie się zapowiada pod tym względem obecny rok.

Bieganie - to dotyczy mnie i Dżekiego. Ja mam zamiar wziąć udział w co najmniej dwóch półmaratonach i dwóch maratonach. Jednak, to też zależy od kasy. Natomiast reszta to tak na spokojnie. Co prawda są większe cele do zrealizowania zarówno u mnie jak i u Dżekego, ale zobaczymy jak to będzie, bo różnie to może być, ale bądźmy dobrej myśli.

Eurotrip - pozostaje zagadką, bo Dżeki pracuje, a ze mną nie wiem co będzie. Jeżeli Dżeki będzie pracować, a raczej inaczej nie będzie, to w tym roku Eurotrip opuszczamy.

Może o czymś zapomniałem, a może nie. Natomiast te plany, które tutaj wymieniłem postaramy się zrealizować chociaż częściowo, bo w życiu jest tak, że nigdy nie wiesz co cię spotka, dlatego zawsze do planów trzeba podchodzić ostrożnie. Aha jeszcze też ważne wydarzenie. Skoro Dżeki gra w zespole Mota, to na pewno będą dążyć do tego, by jakiś koncert zagrać i kto wie, czy tylko jeden. Może to być kilka. Oby się udało. Z mojej perspektywy to wszystko. Do zobaczenia na jakimś spotkaniu, lub po prostu jak kasa będzie na marszu.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets