środa, 31 marca 2010

Stachu! Ty się zajmij malowaniem!

Dziś będzie trochę artystycznie. Każda ułańska fantazja musi w końcu znaleźć gdzieś swoje ujście. I tak stało się z moimi fantazjami, które postanowiłem przelać na papier. To są moje pierwsze rysunki po długim czasie no ale postanowiłem je tu wrzucić. Mam jeszcze więcej rysunków ale na razie tylko te dwa. A co tam, ten blog jest przecież o nas to niech i takie coś tu się znajdzie. Są i poziomy i piony, jest też dużo surrealizmu. E Voila!

1
2

Już majstruje nad kolejnymi rysunkami, więc jeśli może uda mi się coś skończyć to zaprezentuję to tu. I uważajcie na potwora, który wyżera kredki! On na prawdę istnieje!

5 komentarzy :

  1. ;o
    Ty koles naprawde masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serialnie masz talent ejj xD ja się mogę przy tobie schować hehe xD rozwijaj to a sławny będziesz =] xDD xP autograf już mam więc będę mieć czym szpanować hahaha xD XDDD
    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale i tak najlepiej mi wychodzą ośmiornice

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha xD możliwe możliwe =]

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets