poniedziałek, 18 maja 2009

Nowa trasa - nowe wyzwanie

Jeśli chodzi o bieganie, to chcę tu podkreślić pewną rzecz. A więc czasami jest tak, że człowiek do czegoś się przyzwyczai i jeśli ma to coś opuścić, to robi mu się tego żal. No i gdy biegałem dzień przed tą nową trasą, to sobie pomyślałem - A gdybym jutro biegał na nowej trasie, bo na starej nie zmieszczą mi się czasy w stoperze. I tak myslałem i myślałem, aż przyszła sobota i gdy idę do miejsca biegania, to sobie obliczam jakby biec. Czy mam zrobić, aby biec 4 okrążenia nowej trasy i reszta starej, czy biec 6 okrążeń nowej i reszta starej. No i w końcu padła taka decyzja: Wiem pobiegnę 10 okrążeń nowej trasy i 1,5 okrążenia (czyli km) starej trasy. I tak zrobiłem. Od teraz będę biegał na mieszanych trasach. I długie odległości będą miały mniej okrążeń niż km. No bo na starej gdy biegałem 14 km, to musiałem biec 20 okrążeń. A teraz na nowej to by było 9 okrążeń i 500m starej. A więc o połowę mniej okrążeń. Wszystko mi się podobało w tej trasie, ale niestety jest bardzo trudna i ciężka. Będę musiał nad nią trochę popracować i być może dotrwam do przedmaratonu - 23 tygodnia. A maraton będę biegł po prostu na zawodach. Póki co nie mam zamiaru opuszczać biegania. Wyjątki są dłuższe marsze np. HARAGAN.

PODSUMOWANIE

Czasami jest coś czego nie chcemy opuszczać. Ale nie można przecież mieć jedną rzecz na cały czas, bo by czasami mogło się znudzić.

AHA

Nie myślcie sobie, że jestem głupi, ale zwariowany, bo czego nie robi się dla treningów.

2 komentarze :

  1. W sobotę jest półmaraton/maraton kolożeński w Chojnicach - myślę że dobry trening dla Czępy
    RL

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym się wybrał jednak nie mogę akurat w tą sobotę, ale dziękuję za informacje Radku. Do zobaczenia na Boro.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets