sobota, 6 października 2012

Jeszcze jedno InO


Dowiedziałem się z poufnego źródła, bardzo poufnego, tak bardzo że już bardziej poufne być nie może bo... dowiedziałem się od samego organizatora iż możemy się spodziewać wcześniej nie planowanej, kolejnej inowskiej imprezy. Wychodzi na to, że Szago (tak przy okazji jest już regulamin) nie będzie ostatnią imprezą w tym roku w środowisku PBT. Jakby komuś było jeszcze mało to dnia 17 listopada, Piotrek Nowak wraz z kumplem zamierzają zorganizować jeszcze jedno InO.

Zapowiada się marsz, na którym będzie można natrzepać kilometrów. Ile jeszcze nie wiadomo. Wiadomo na razie tyle że impreza będzie, że będą do wyboru dwie trasy. Że będzie można natrzepać kilometry (chociaż jakby się uprzeć to i na trasie 3 kilometrowej można natrzepać kilometrów). Sam organizator mówi, że będzie to fajne przetarcie przed Darżlubem, który jak zawsze odbędzie się na początku grudnia. 

Nam nie pozostaje nic innego jak rezerwować czas i czekać na dalsze informacje prosto ze źródła. No i szykować buciory na ostre napieranie! Ja wczoraj wreszcie odzyskałem moje stare/nowe salomony (kupowałem je przed Harpaganem w Kościerzynie w 2010!). Potem dłuuuuuga historia, buty mi zaginęły i wczoraj dzięki naszemu Arturowi odzyskałem je i na harpa mam teraz buty jak nówki! To na tą imprezę też pewnie się nadadzą!

1 komentarz :

  1. He, he, mi się podoba tekst z tym trzepaniem kilometrów na trasie 3-kilometrowej:) Duża mądrość życiowa...

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets