wtorek, 7 września 2010

Gronkowiec

Nie tak dawno znowu wziąłem się za rysowanie. I po jakimś czasie znowu zaprzestałem, ale wiecie jak to jest - artysta potrzebuje weny twórczej! I taka wena przyszła do mnie gdzieś tak z miesiąc temu gdy usłyszałem gdzieś w radio słowo "gronkowiec" To zainspirowało mnie to stworzenia tego rysunku, który prezentuje poniżej. Jego tytuł to "Gronkowiec" lub też po prostu "Takie kulki" To jest taka moja wizja, czysta abstrakcja. Co najważniejsze są tu same piony! 



Teraz już mi chodzi po głowie kolejny malun. Tym razem inspiracją będzie prawdopodobnie dojrzały arbuz. Zobaczymy co z tego wyjdzie, jak nie będzie zbyt szaleńczo to zapewne ukaże go światu.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)

 
Copyright 2003-2013 STAR WORMS
Blogger Wordpress Gadgets