I. INFORMACJE WSTĘPNE
1. ZIMnO jest zimowym mini pucharem w Marszach na Orientację organizowanych przez bolilolów, którzy nie mogą się doczekać kolejnej edycji PBT, wolą łazić po lasach i kozaczyć zamiast grzać się przy piecu w ciepłej chacie.
2. Celem ZIMnO jest:
- rozgrzanie atmosfery bo jak sama nazwa mówi jest ZIMnO
- propagowanie inicjatywy
- wymiana doświadczeń życiowych przez bolilolów,
- zebranie doświadczenia w organizacji i nauka dla ludzików, które jeszcze nic nie organizowały
- kombinowanie w lesie z mapą w ręku w atmosferze lajciku i fristajlu
- wypełnienie przerwy w PBT czilałtowymi imprezkami
- przetestowanie nowych marszowych pomysłów na królikach doświadczalnych
- spotkania starych i poznania nowych kumpli, dobra zabawa
- robienie czegoś, bo lepiej robić coś niż nic
- wariacje!!!
II. ORGANIZACJA PUCHARU
1. Głównym organizatorem pucharu jest ekipa STAR WORMS
- Nad przebiegiem i organizacją całego pucharu czuwa towarzysz Dżeki, więc wszelkie sprawy kierować należy właśnie pod jego adres.
2. W skład Komisji organizacyjnej wchodzą:
- STAR WORMS (Dżeki, Czępa)
- LUKS POL Czersk (Wicia, Wojtek Jr Witkowski, Gromuś, Sunday,)
- Anarchia (Seba Dorawa, Michał Romel, Daniel Rogaczewski, Szymon Figlon)
- 1.KDH (Kuba, Chylon)
- UKS Włóczykij (Buła, Marcin Klein, Wojtek Klein)
3. Komisja Organizacyjna:
- debatowała w miłej i kulturalnej atmosferze nad regulaminem podczas Wygońca. Wszystko obmyśliła, obcykała, zaplanowała i zatwierdziła pieczątką z kartofla tak żeby wszystko funkcjonowało jak w szwajcarskim zegarku.
- Każdy z organizatorów dokłada cegiełkę do muru jakim jest ten puchar więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł bądź coś mu leży na wątrobie to niech da znać i przedyskutujemy sprawę jak należy.
- W skład komisji wchodzą same spoko kolesie
III. OBOWIĄZKI OGRÓW
1. Każdy z organizatorów bez względu na wiek, przekonania religijne, poziom IQ, kolor skóry, pochodzenie i grubość portfela zobowiązany jest zorganizować swój marsz tak aby był dobry. Bo dobry marsz nie jest zły. Nie wywiązanie się ze swojej powinności grozi chłostą i syzyfowymi pracami.
2. Organizator zapewnia: wariacje, fristajl, dobrą zabawę, mapeczki jakieś, i co tam jeszcze mu tylko przyjdzie do głowy.
3. Organizator imprezy przygotowuje tylko jedną trasę dla wszystkich uczestników. Tyle styknie.
4. Organizator ma obowiązek opublikować komunikat startowy zawodów z tygodniowym wyprzedzeniem. W komunikacie startowym musi podać następujące info: plan imprezy, ile wynosi wpisowe, krótko opisać bądź określić jak ten marsz będzie wyglądał (długość trasy, jakieś dodatkowe atrakcje, czy marsz będzie kombinowany czy prosty itd, itp). A reszta to tam sobie można pisać w regulaminie co tylko się chce. Tylko bez wulgaryzmów!
5. Organizator nie musi sprawdzić wyników na marszu. No chyba, że chce i da radę to zrobić to droga wolna i chwała mu za to. Tak czy siak najpóźniej dzień po marszu zobowiązany jest przesłać wyniki, zdjęcia z imprezy, mapki i jakiś mały protokolik dowolną formą komunikacji międzyludzkiej Dżekiemu. Tak żeby można dać wyniki i wszelkie materiały na stronkę. Joł joł
6. Organizator nie musi zapewnić bazy podczas swojej imprezy. Choć oczywiście baza jest mile widziana bo od razu luksus imprezy podskakuje na wyższy poziom.
7. Wzorcówek nie trzeba mieć. Ale można. I oczywiście jeśli będą jakieś wątpliwości co do rozstawienia PK to organizator musi dokładnie wiedzieć o co biega, żeby można toczyć wojnę na argumenty.
8. Forma marszu. Jest absolutnie dowolna, preferujemy frywolny styl i wolną amerykankę. Marsz może być krótki, długi, hardkorowy, ekstramalny, lajcikowy, na zwykłej mapie, na kombinacyjnej mapie, z lampionami, z punktami stałymi, z historyjką, bez historii, może być scorelauf, z punktacją pttkowską, z wymyśloną punktacją. Co tam tylko przyjdzie do głowy.
9. Zasady i punktacja na marszu może być dowolna i frywolna. Najlepiej jednak aby marsze odbywały się zgodnie z zasadami PTTK bo je każdy zna najlepiej. Jeśli ktoś zdecyduje się na swoje zasady to musi to jasno określić, opisać i objaśnić uczestnikom tak aby nie było zamieszania i zmieszania.
10. Organizator ma obowiązek rozpropopopagywowywania pucharu gdzie się tylko da.
11. Po zakończonym marszu dyskutujemy nad nim. Mówimy co było ok, a co nie tak żebyśmy wynieśli z tego jakąś naukę na przyszłość.
IV. KALENDARZ
1. W wyznaczaniu dat poszczególnych MnO posługujemy się tradycyjnym kalendarzem gregoriańskim
2. Do kalendarza wchodzą następujące imprezy (w nawiasach organizator, oraz miejsce):
- 12.12.2009 - Molotov (Czępa feat. Dżeki) (Zblewo)
- 22.12.2009 - WicInO - Zima Edyszyn (Wicia und Wojtek Witkowski) (Czersk)
- 09.01.2010 - I Zblewskie MnO Wzdłuż Piesienicy (Anarchia) (Zblewo)
- 16.01.2010 - Rubikowanie (Gromuś) (Czersk)
- 23.01.2010 - Sunday InO 2 (Sunday) (Bytonia)
- 30.01.2010 - Genesis (Buła, Marcin Klein, Wojtek Klein) (Błędno)
- 14.02.2010 - waletnino (Wicia) (Czersk)
- 26.02.2010 - KKInO (Kuba & Chylon) (Kaliska)
- 06.03.2010 - Kalashnikov (Dżeki oraz Czępa) (Bytonia)
3. Kalendarz Pucharu oraz klasyfikacja pucharowa ogłaszana będzie na zrobaczałym do szpiku kości blogu STAR WORMS.
V. PUNKTACJA
1. Punktacja jest punktowana zgodnie z punktacją:
- 1. miejsce – 10 pkt.
- 2. miejsce – 9 pkt.
- 3. miejsce – 8 pkt.
- 4. miejsce – 7 pkt.
- 5. miejsce – 6 pkt.
- 6. miejsce – 5 pkt.
- 7. miejsce – 4 pkt.
- 8. miejsce – 3 pkt.
- 9. miejsce – 2 pkt.
- 10. miejsce – 1 pkt.
- 11. itd. do 20 miejsca i za kolejne miejsca 1 pkt.
VI. STRUKTURA MOLEKULARNA PUCHARU
1. Marsze w ZIMnO odbywają się od grudnia do marca.
2. Zakończenie Pucharu następuje w podczas V Bielowszczaka 20 marca 2010r.
3. Puchar rozgrywa się w jednej kategorii dla wszystkich.
4. Ilość osób startujących w drużynie nie powinna przekraczać 10 osób.
5. Na zakończenie zostaną rozdane dyplomy dla najlepszych.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi nam z buciorami w życie z dniem 03.12.2009 r.
2. Wszelkie info na temat ZIMnO pojawiać się będzie całkowicie na blogu www.starworms.blogspot.com.
3. Wszelkie prawa zastrzeżone
1. ZIMnO jest zimowym mini pucharem w Marszach na Orientację organizowanych przez bolilolów, którzy nie mogą się doczekać kolejnej edycji PBT, wolą łazić po lasach i kozaczyć zamiast grzać się przy piecu w ciepłej chacie.
2. Celem ZIMnO jest:
- rozgrzanie atmosfery bo jak sama nazwa mówi jest ZIMnO
- propagowanie inicjatywy
- wymiana doświadczeń życiowych przez bolilolów,
- zebranie doświadczenia w organizacji i nauka dla ludzików, które jeszcze nic nie organizowały
- kombinowanie w lesie z mapą w ręku w atmosferze lajciku i fristajlu
- wypełnienie przerwy w PBT czilałtowymi imprezkami
- przetestowanie nowych marszowych pomysłów na królikach doświadczalnych
- spotkania starych i poznania nowych kumpli, dobra zabawa
- robienie czegoś, bo lepiej robić coś niż nic
- wariacje!!!
II. ORGANIZACJA PUCHARU
1. Głównym organizatorem pucharu jest ekipa STAR WORMS
- Nad przebiegiem i organizacją całego pucharu czuwa towarzysz Dżeki, więc wszelkie sprawy kierować należy właśnie pod jego adres.
2. W skład Komisji organizacyjnej wchodzą:
- STAR WORMS (Dżeki, Czępa)
- LUKS POL Czersk (Wicia, Wojtek Jr Witkowski, Gromuś, Sunday,)
- Anarchia (Seba Dorawa, Michał Romel, Daniel Rogaczewski, Szymon Figlon)
- 1.KDH (Kuba, Chylon)
- UKS Włóczykij (Buła, Marcin Klein, Wojtek Klein)
3. Komisja Organizacyjna:
- debatowała w miłej i kulturalnej atmosferze nad regulaminem podczas Wygońca. Wszystko obmyśliła, obcykała, zaplanowała i zatwierdziła pieczątką z kartofla tak żeby wszystko funkcjonowało jak w szwajcarskim zegarku.
- Każdy z organizatorów dokłada cegiełkę do muru jakim jest ten puchar więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł bądź coś mu leży na wątrobie to niech da znać i przedyskutujemy sprawę jak należy.
- W skład komisji wchodzą same spoko kolesie
III. OBOWIĄZKI OGRÓW
1. Każdy z organizatorów bez względu na wiek, przekonania religijne, poziom IQ, kolor skóry, pochodzenie i grubość portfela zobowiązany jest zorganizować swój marsz tak aby był dobry. Bo dobry marsz nie jest zły. Nie wywiązanie się ze swojej powinności grozi chłostą i syzyfowymi pracami.
2. Organizator zapewnia: wariacje, fristajl, dobrą zabawę, mapeczki jakieś, i co tam jeszcze mu tylko przyjdzie do głowy.
3. Organizator imprezy przygotowuje tylko jedną trasę dla wszystkich uczestników. Tyle styknie.
4. Organizator ma obowiązek opublikować komunikat startowy zawodów z tygodniowym wyprzedzeniem. W komunikacie startowym musi podać następujące info: plan imprezy, ile wynosi wpisowe, krótko opisać bądź określić jak ten marsz będzie wyglądał (długość trasy, jakieś dodatkowe atrakcje, czy marsz będzie kombinowany czy prosty itd, itp). A reszta to tam sobie można pisać w regulaminie co tylko się chce. Tylko bez wulgaryzmów!
5. Organizator nie musi sprawdzić wyników na marszu. No chyba, że chce i da radę to zrobić to droga wolna i chwała mu za to. Tak czy siak najpóźniej dzień po marszu zobowiązany jest przesłać wyniki, zdjęcia z imprezy, mapki i jakiś mały protokolik dowolną formą komunikacji międzyludzkiej Dżekiemu. Tak żeby można dać wyniki i wszelkie materiały na stronkę. Joł joł
6. Organizator nie musi zapewnić bazy podczas swojej imprezy. Choć oczywiście baza jest mile widziana bo od razu luksus imprezy podskakuje na wyższy poziom.
7. Wzorcówek nie trzeba mieć. Ale można. I oczywiście jeśli będą jakieś wątpliwości co do rozstawienia PK to organizator musi dokładnie wiedzieć o co biega, żeby można toczyć wojnę na argumenty.
8. Forma marszu. Jest absolutnie dowolna, preferujemy frywolny styl i wolną amerykankę. Marsz może być krótki, długi, hardkorowy, ekstramalny, lajcikowy, na zwykłej mapie, na kombinacyjnej mapie, z lampionami, z punktami stałymi, z historyjką, bez historii, może być scorelauf, z punktacją pttkowską, z wymyśloną punktacją. Co tam tylko przyjdzie do głowy.
9. Zasady i punktacja na marszu może być dowolna i frywolna. Najlepiej jednak aby marsze odbywały się zgodnie z zasadami PTTK bo je każdy zna najlepiej. Jeśli ktoś zdecyduje się na swoje zasady to musi to jasno określić, opisać i objaśnić uczestnikom tak aby nie było zamieszania i zmieszania.
10. Organizator ma obowiązek rozpropopopagywowywania pucharu gdzie się tylko da.
11. Po zakończonym marszu dyskutujemy nad nim. Mówimy co było ok, a co nie tak żebyśmy wynieśli z tego jakąś naukę na przyszłość.
IV. KALENDARZ
1. W wyznaczaniu dat poszczególnych MnO posługujemy się tradycyjnym kalendarzem gregoriańskim
2. Do kalendarza wchodzą następujące imprezy (w nawiasach organizator, oraz miejsce):
- 12.12.2009 - Molotov (Czępa feat. Dżeki) (Zblewo)
- 22.12.2009 - WicInO - Zima Edyszyn (Wicia und Wojtek Witkowski) (Czersk)
- 09.01.2010 - I Zblewskie MnO Wzdłuż Piesienicy (Anarchia) (Zblewo)
- 16.01.2010 - Rubikowanie (Gromuś) (Czersk)
- 23.01.2010 - Sunday InO 2 (Sunday) (Bytonia)
- 30.01.2010 - Genesis (Buła, Marcin Klein, Wojtek Klein) (Błędno)
- 14.02.2010 - waletnino (Wicia) (Czersk)
- 26.02.2010 - KKInO (Kuba & Chylon) (Kaliska)
- 06.03.2010 - Kalashnikov (Dżeki oraz Czępa) (Bytonia)
3. Kalendarz Pucharu oraz klasyfikacja pucharowa ogłaszana będzie na zrobaczałym do szpiku kości blogu STAR WORMS.
V. PUNKTACJA
1. Punktacja jest punktowana zgodnie z punktacją:
- 1. miejsce – 10 pkt.
- 2. miejsce – 9 pkt.
- 3. miejsce – 8 pkt.
- 4. miejsce – 7 pkt.
- 5. miejsce – 6 pkt.
- 6. miejsce – 5 pkt.
- 7. miejsce – 4 pkt.
- 8. miejsce – 3 pkt.
- 9. miejsce – 2 pkt.
- 10. miejsce – 1 pkt.
- 11. itd. do 20 miejsca i za kolejne miejsca 1 pkt.
VI. STRUKTURA MOLEKULARNA PUCHARU
1. Marsze w ZIMnO odbywają się od grudnia do marca.
2. Zakończenie Pucharu następuje w podczas V Bielowszczaka 20 marca 2010r.
3. Puchar rozgrywa się w jednej kategorii dla wszystkich.
4. Ilość osób startujących w drużynie nie powinna przekraczać 10 osób.
5. Na zakończenie zostaną rozdane dyplomy dla najlepszych.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi nam z buciorami w życie z dniem 03.12.2009 r.
2. Wszelkie info na temat ZIMnO pojawiać się będzie całkowicie na blogu www.starworms.blogspot.com.
3. Wszelkie prawa zastrzeżone
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Prosimy o podpisywanie się pod komentarzami (imię, pseudonim, kontakt)